Мета: розкриття творчоi особистостi школярiв через призму казкового світу Шарля Перро, розвиток ix художнього кругозору, виховання естетичних смаків.
У конкурсі, беруть участь 5 дiвчаток-п'ятикласниць.
Попередне завдання для конкурсанток:
1) поповнити знання про особистiсть та творчий шлях Ш.Перро;
2) перечитати казки письменника;
3) пiдготувати твip-мiніатюру «Квіти для улюбленого казкаря»:
4) iнсценiзацiя за мотивами фiльму режисера М.Шапiро «Попепюшка» (епiзоди для iнсценiзацii пропонуе вчитель);
5) розфарбувати та оздобити намальований на великому аркушi паперу казковий черевичок;
6) виготовити паперове плаття для Попелюшки- картонної ляльки, яку одержує заздалегідь кожна учасниця конкурсу;
7) пiдготувати короткий опис казкової моделi;
8) пiдготуватись до танцювального конкурсу «Казкова грація».
У створенні даного сценарiю використанi oкpeмi фрагменти фiльму режисера М.Шапiро «Попелюшка», матерiали статей О. Орловоi «Як одягнути Попелюшку»
(«Всесвiтня лiтература та культура», 2000, № 3), В.Рогозинського «Маски, костюми, ляльки».
(Журнал «ЗЛ», 2000, № 211).
Оформлення сцени та зали: на стінах зали розвiшенi малюнки учнiв, iлюстрацii до казок Ш. Перро. У центрi сцени - великий паперовий замок, над яким висить зображення сяючого кришталевого черевичка i напис «Свято Попепюшки».
Вiдкривається завiса. Звучать фанфари (магнітофонний запис). На сцену виходить герольд.
Герольд. Жителi казкового королiвства! До вас звертаюсь я, королiвський герольд! Ви чуете мене? (Звук фанфар). Яку приєм ну звiстку звелено менi передати вам: все готове до свята! Запрошенi на свято! Не забувайте, що королiвство наше казкове, тому на вас чекає щось дивовижне! Навть король встав о п'ятiй годинi ранку, сам повитирав пил на парадних сходах, пересварився вже з yciмa i тепер бігає по нашому казковому палацу i перевіряє, чи все в порядку.
(Король пiд музику з ганчiркою i вiником, пврев'язаним бантом, бігає по сценi)
Король. Чи запросили казкове журi? Чи створили казковi умови для його роботи?
Герольд. Запросили, запросили, ваша королiвська величносте! Прекраснi чарiвницi i чарiвники вже в залi! Ось подивiться!
(За столом, покритим скатертиною, розшитою блискiтками i яскравими зiрочками, розташовується журi)
- Фея артистизму i фантазii – Ірина Олексіївна Артистична.
- Фея розуму i справедливостi – Світлана Леонідівна Премудра.
- Фея добра i гуманності – Олена Василівна Прекрасна.
- Юна фея малюнку i дизайну з палацу чарiвникiв - Каріна Дивовижна.
- Веселий чарiвник i гуморист – Сергій Володимирович Кмiтливий.
(Прiзвища та звання членам журi - вчителям- чарiвникам - даються у відповідності з їх особливостями. Король кланяєлься кожному з членiв журi при його представленнi.)
Король. О моє дороге казкове журi! Я вам по-королiвськи вдячний, що ви прийшли на наше свято! Я i вci нашi казковi глядачi вiтають вас найказковiшими оплесками!
А зараз диво перше! На сценi з'явиться сам Шарль Перро - французький казкар, творець лiтературноi казки.
(Пiд старовинну музику виходить Шарль Перро)
Ш. Перро.
Ви звикли до казок, якi я написав.
Вiдомi вам сюжети, персонажi:
Кіт у чоботях, що придворним став,
Принцеса, у якої руки в сажi.
Маркiз, який був сином млинаря,
Злий людожер, що обернувся в мишу,
Закоханий нащадок короля,
Прекрасна фея, та, яку залишив
На згадку вам про неповторний час,
Коли прийшли ви вперше в п'ятий клас
Й побачили казкову ту
планету,
Де з гарбузiв - диковиннi карети,
З лахмiття - найкоштовнiше вбрання
I диво-черевички з кришталя.
Сьогодні ж конкурс ми оголосили.
На нього п'ять дiвчаток запросили.
Якою бачу Попелюшку я казкову?
Про неї думаю i фантазую знову ...
(Лунає нiжна музика. Ш. Перро сідає на стiлець бiля краю сцени, замислюється. Одна за другою з'являються учасницi конкурсу)
Ш. Перро. То вона нiжна i мила.
Герольд. Як Трофимчук Юлія
(Виходить перша конкурсантка)
Шарль Перро. То фантастично красива ...
Герольд. Як Лароса Лучія
(З'являелься друга конкурсантка)
Ш.Перро. То надзвичайно весела i привiтна ...
Герольд. Як Савченко Юлія
(Вихiд третьої учасницi)
Ш.Перро. У нeї золотi руки i золоте серце ...
Герольд. Як у Нужненко Світлани
(Четверта конкурсантка)
Ш.Перро. У неї казково маленька нiжка i чарiвна посмiшка, як ...
Герольд. Як у Чернявської Ілони
(Глядачi вiтають конкурсанток)
Герольд. Свято Попелюшки розпочалося! Перший конкурс ми присвячуємо нашому фантастичному гостeвi - Шарлю Перро. Це усний твiр-мiнiатюра «Квiти для улюбленого казкаря».
Хоч i пора цих квітів не настала,
Та ми пофантазуємо в цей час.
Букетом для Перро, що готували,
Порадують дiвчатка милi вас.
(Кожна з учасниць конкурсу виступає зi своїм твором.)
3 робiт учасниць конкурсу.
«Я довго думала, яку квіткy подарувати моєму улюбленому Казкаревi - Шарлю Перро. Вирiшила, що принесу для нього букетик нiжних, чарiвних i надзвичайно тендiтних конвалій. Кiлька бiленьких, немов iз порцеляни, дзвiночкiв на довгiй стеблинi i двiйко свiтло-зелених листкiв - от i все, а тим часом - яке диво, яка довершенiсть. ця квітка дуже нагадує мені
героїнь казок Ш.Перро. Вона як Попелюшка: проста i чарiвна водночас.
А ще у цiєї квiтки надзвичайно тонкий запах. Це один iз найтонших i найприємнiших запахiв, з котрим не може зрiвнятися жодна квітка. I вiдpазу пригадалася мені казка Ш.Перро «Спляча крвсуня» та її героіня. яка вкололася веретеном i заснула на сто років. Може, п'янкий запах лiсових конвалiй пiдтримував у нiй життя. I нiжний, як конвалiя, поцiлунок принца розбудив її.
Кажуть, у Франції, на батькiвщинi казкаря, iснує звичай вiдзначати щорiчне свято конввлій. Воно завжди вiдбувається у першу недiлю травня. На цьому святi всі дарують одне одному конвалii на знак любовi i поваги.
А я б подарувала свiй букетик казкаревi Шарлю Перро, бо його казки - це цiкавий i чарiвливий світ великого духовного багатства, де добро перемагає зло, правда - кривду, де утверджується справедливiсть, працьовитiсть i чесність».
«Я не уявляю своє життя без квiтiв, як i без казок Шарля Перро. Квітка, яку б я подарувала казкаревi - це велика червона троянда. Вона символiзує красу, любов, нiжнiсть, добро. Це цариця квітів. Вона несе щастя. I в казках Шарля Перро теж царює добро, а
улюбленi мої герої знаходять своє щастя».
Герольд. Про цього казкаря багато ви читали
I не один пiдручник, звичайно, погортали.
Знаннями подiлитись вже приходить час.
На наш аукцiон запрошуємо вас.
(Проводиться аукцiон «Хто бiльше знав про Ш.Перро?")
Герольд. Конкурс третiй теж незвичний:
Носить назву «Артистичний».
Кожна з учасниць виконає роль в епiзодi уявного фiльму «Попепюшка».
Герольд. Епiзод перший. Попелюwка в домi батька на кyxнi.
Попелюшка. (Учасниця № 1)
Тут вci свої годинник, вiник, сковорiдки, кочерга, вогонь. Давайте, друзi, поговоримо відверто. Ви знае:те, про що я думаю?
Матінку i сестер покликали на бал, а мене - ні. Це несправедливо, вірно? Вони будуть танцювати з принцом, а про мене він навіть не чув. Вони будуть iсти морозиво, а я - ні, хоч ніхто на світі не любить його так, як я.
Натираючи пiдлогу, я навчилась танцювати. Терплячи даремні образи, я навчилась думати. Слухаючи, як муркоче кіт, я навчилася спiвати пiсеньки. I жодна людина не знає про це. Образливо, правда? Meнi так хочеться, щоб люди помiтили, яка я. Але мeнi хочеться, щоб люди це помiтили самі, без всяких прохань i клопоту з моєї сторони, тому що я дуже горда. Невже цього нiколи не буде? Невже мeнi нiколи не дочекатись веселощiв i радості? Адже це дуже прикро - не їздити на бали, коли ти цього заслуговуєш. Так i захворiти можна.
Хочу, хочу, щоб щастя нарештi прийшло, мeнi так набридло робити самiй собi подарунки на днi народження i на свята.
Добрi люди, де ви?! Ну що ж ... Я тоді ось чим втiшусь: коли вci поїдуть, я побiжу у двiрцевий парк, стану пiд вiкнами i помилуюсь на свято.
(Попелюшка, танцюючи, сходить зi сцени)
Герольд. Епiзод другий. Попелюшка i мачуха.
(На сценi, танцюючи, э'являезъся нова Попелюшка (учасниця Nя 2). За Попелюшкою виходить мачуха).
Мачуха. Танцюєш? Я з ніг збилася від утоми, збираючись на королiвський бал, а ти танцюєш ...
Я пiклуюся про тебе бiльше, нiж про своїх доньок. Їм я не роблю жодного зауваження цiлими місяцями, а тебе я виховую з ранку до вечора. А де вдячнiсть? Де вдячнiсть? Я знаю: ти хотiла втекти сьогодні ввечерi у двiрцевий парк.
Попелюшка. Тiльки тоді, коли всі пiдуть, матінко, адже потiм я нікому не буду потрiбна.
(Танцюючи i промовляючи "Раз, два, три", входять сестри Попелюшки.)
Мачуха. Ви знаете, мої дорогі крихiтки, що робила тепер ця негiдниця? Вона танцювала!
Анна. Танцювала, не пришивши мeнi манжети?
Попелюшка. Я ix давно пришила, сестрице Анно.
Mapiaннa. Танцювала, не випрасувавши мeнi комiрця?
Попелюшка. Я його давно випрасувала, сестрице Mapiaннo!
Мачуха. Вона танцювала, не подумавши про те, як я втомилася!
Попелюшка. Я закип'ятипа каву, щоб ви могли пiдкрiпити свої сили. Зараз принесу.
Мачуха. Hi з мiсця! У нeї на все готова вiдповiдь!
Анна. Вона все робить, щоб звести нас з розуму!
Попелюшка. Ой, сестрицi! Подивпься на мою роботу. Цю троянду я виготовила з атласних клаптикiв. Вона як жива! На нiй можна побачити навіть крапельки
роси. Вона дуже нiжна. Це справжня казкова троянда.
Мачуха. Яка гидка квітка!
Анна. Яке потворство!
Mapiaннa. Яка бридота!
Попелюшка. Її можна було б при колоти на вашi бальнi плаття. Вона при красила би ix. Якщо вам не подобається, я викину!
(Сестри намагаються вихопити троянду у Попелюшки)
Мачуха. Щоб припинити суперечки, я цю квітку беру собi. Попелюшко! Ходімо, приколеш її мeнi на бальне плаття.
(Bci виходять. з'являезься герольд).
Герольд. Сцена третя. Попелюшка i чарiвниця.
Сцена для конкурсантки № 3.
Попелюшка. Мене називають Попелюшкою, тому що цiлi днi я бiля попелу i сажi.
Цiлi днi в трудi, в трудi
До самої ночi.
Кожен може наказати,
Та ось «дякую» сказати
Щось ніхто не хоче.
(Звучить музика. З'являєтъся хрещена мат Попелюшки - чарiвниця)
Чарiвниця. Добрий день, похреснице!
Попелюшка. Дорога хрещена мамо! Дорога хрещена мамо! (Пiдбiгає до Чарiвницi, обнімає її) Ви завжди з'являєтесь так несподівано!
Чарiвниця. Так, я це люблю.
Попелюшка. Минулого разу Ви з'явились з темного кутка за каміном, а сьогодні Ви прийшли просто повiтрям. Я захоплююсь Вами! Я так люблю чудеса!
Чарiвниця. Нiяких чудес ще не було. Вони попереду. Я не питаю, як ти живеш: я знаю. Тебе образили сьогодні 24 рази. I з них даремно (звертається до залу) - 24 рази. Ти заслужила похвалу ЗЗЗ рази, а вони не похвалили тебе нi разу. Хочеш поїхати на бал?
Попелюшка. Так, так! Але я не можу. Я мушу помити пiдлогу в ycix кімнатах, перебрати два мiшки квасолi, побiлити, почистити посуд, посадити троянди ...
Чарiвниця. Не сперечайся. Ти поїдеш туди. Дуже шкiдливо не їздити на бали, коли ти цього заслуговуєш.
Попелюшка. У мене стiльки роботи! .. Ще змолоти каву, випрати бiлизну, попрасувати ...
Чарiвниця. Все це зроблять за тебе чарiвнi помiчники. Чудеса починаються.
(Фоейзннв i герольд закривають Попелюшку пологом, прикрашеним блискiтками. Грає музика. За пологом Попелюшку святково прибирають)
Фея. Раз! Два! Три!
(Полог забирають. йопепюшкв, святково прибрана, оглядає себе).
Попелюшка. Невже це я? Невже це казкове плаття моє? Якi дивовижнi рукавички! Hi, це не я!
Чарiвниця. Це ти. Можеш мeнi повiрити. Я бачу всіх людей наскрiзь, навіть тих, котрих дуже люблю. I я бачу ясно, що i в розкiшному бальному платтi ти залишилась славною, доброю дiвчинкою. Будь завжди такою. Це принесе тобi щастя. А зараз йдемо. Я сама посаджу тебе в карету. I запам'ятай головне: ти повинна повернутись 12 годинi ...
(Виходять. Звучить швидка музика, що нагадує бiг коней)
Герольд. Сцена в королiвському палацi. Попелюшка i Король.
(З'являєтъся Попелюшка (учасниця № 4). Назустрiч iйй виходить Король.)
Король. Здрастуйте! Нарештi! Дуже радий! Дозвольте вiдрекомендуватись: король. Не кланяйтесь! Не робiть реверансів! Це тут дуже небезпечно.
(Подав Попелюшцi руку)
Попелюшка. Ой, ваша величносте, яка неприємнiсть! Ваш гарний мереживний комip розipвався на найбiльш видному мiсцi.
Король. Де?
Попелюшка. Дивiться!
Король. Який жах! Чому Moї придворнi не доповiли мeнi про це?! Боягузи! Йду негайно в монастир, якщо мoї придворнi поводять себе так погано! Прощавайте!
Попелюшка. Що ви! Чи можна так переживати через дурницi?!! Ай-яй-яй! Я вам так заштопаю ваш комip, що i видно нiчого не буде!
Король. А голка i нитка у вас е:?
Попелюшка. Звичайно. Я завжди ношу ix з собою.
Король. У такому випадку я залишаюсь на престолi.
Попелюшка. Сiдайте, ваша величносте! Ось так, щоб мeнi було зручнiше. Тiльки не вертiться, бо я вас уколю.
Король. Який я радий, що ви прийшли. Обожнюю нових таємничих гостей. Старі друзi - штука гарна, але про них все знаєш. їх казки вже зiгранi. От, наприклад, Kiт у чоботях. Прийде в гості, знiме чоботи i спить десь в теплому кутку. Hi побiгати, нi погратися. А хлопчик-мiзинчик? Постiйно грає в хованки на грошi. А спробуй - знайди його?! Образливо! А головне - у них уже все в минулому. А ви - на порозi надзвичайних подiй!
Попелюшка. Ну ось i все! Варто було так шумiти i капризувати?
(Король розглядає свiй комip у дзеркальце)
Король. Чудеса! Нiчого не видно! У вас золотi руки! I розмовляєте ви так щиро, відверто, Страшенно радий нашому знайомству! Xодiмо!
(Король подав Попелюшцi руку i вони виходять)
Герольд. Сцена для Попелюшки-конкурсантки № 5. Попелюшка i принц.
(Звучить нiжна мелодiя. Виходять принц i Попелюшка)
Принц. Ви не злякалися?
Попелюшка. Я нiтрiшки не злякалася. Biд сьогоднiшнього вечора я чекала чудес. I ось вони. А всетаки де ми?
Принц. Ми з вами перенеслися в чарiвну кpaїну.
Попелюшка. А де король, придворнi, гості балу?
Принц. Кожен там, де йому приємно бути. Чарiвна країна велика. Але ми тут ненадовго, лише на кiлька хвилин - i ні на одну мить бiльше!
Попелюшка. Який жаль, правда?
Принц. Так.
Попелюшка. Вам сумно?
Принц. Можна вас про щось запитати?
Попелюшка. Можна.
Принц. Один мiй друг, теж принц, теж зустрiв на балу дiвчину, яка йому так сподобалась, що він зовсiм розгубився. Що б ви йому порадили?
Попелюшка. А може.принцові лише здалося, що ця дiвчина йому так сподобалась?
Принц. Hi. вiн твердо знає, що нiчого схожого з ним до цього часу ще не було i не буде.
Мила, добра, таємнича гостя ...
(За сценою лунає голос: «Ваш час закiнчився! Ваш час закінчився!»
Попелюшка. Як жаль! Але мeнi чомусь здається, що ми i надалi залишаємось у чарiвнiй кpaїні. Так гарно!
Принц. Xодiмо танцювати! А про що ви задумались? Може, про морозиво?
Попелюшка. Так, мeнi дуже соромно, але я подумала про морозиво. Я його так люблю.
Принц. Ходімо. Я пригощу вас найкращим морозивом на світі.
(Виходять. З'являється герольд. )
Герольд. Журi готується до пiдведення пiдсумкiв перших трьох конкурсів. А в королівському палацi продовжується бал.
(Щоб зал не нудьгував, поки працює журi, лiтгурткiвцi пропонують ще одну сцену з казки)
На сцені з'являється мачуха з доньками.
Мачуха. Ох, як тут душно! Дайте мeнi вiяло! Крихiтки, до мене! Що нового, донечки? Як вам свято?
Анна. Maтінкo, принц глянув на мене 3 рази. Посмiхнувся - один раз.
Мачуха (записуючи). Посмiхнувся - 1 раз.
Mapiaннa. А мeнi король сказав: «Дуже радий вас бачити!». Це 1 раз. «Ха-ха-ха» - 1 раз.
Мачуха. «Ха-ха-ха» - 1 раз.
Mapiaннa. «Проходьте, проходьте: тут протяг» - 1 раз.
Мачуха. «Прогяг - один раз. Всього - три рази.
Анна. Який бал!
Мачуха. Скiльки уваги з боку королiвських осiб, крихiтки! Крихiтки! Ви будете у мене в книзi перших красунь королiвства!
Слово журi.
(Пiсля iнформацii журi з'являється герольд)
Герольд. Для проведення четвертого конкурсу запрошуємо ще одного казкового гостя.
Виходить Кіт у чоботях.
Кiт. Ви впiзнали мене? Хто я? 3 якої казки? Абсолютно вірно! Я з казки вигадника i пустуна Шарля Перро «Кi у чоботях». Але хто тепер у таких чоботах ходить? Hi квадратного носка, нi мiцного каблука. А колись мoї чоботи буди такими, що мeнi заздрили всі коти королiвства ... Але й тепер я з ycix казкових героїв найкраще розбираюся у взуттi. Тому мене й запросили провести конкурс «Казковий черевичок». Нехай кожна з прекрасних Попелюшок представить нам черевичок, прикрашений ii фантазiєю, i коротко опише його.
(Кіт у чоботях коментував кожен з представлених черевичкiв рифмованими рядками)
Черевичок вiд Іринки
Сяє нiжно, як крижинка.
Черевичок вiд Марії
Гарний, як казковi мрії.
Черевичок, що у Зiти,
Наче ласкою
зiгрiтий.
І на Любин черевичок, друзi, подивiться
Та красі його казковiй весело всмiхнiться.
Черевичок вiд Надії
Гарним смаком вас зiгрiє ..
3 робiт учасниць конкурсу.
Кришталевий
черевичок
Рiзнi чарiвнi сили створювали цей черевичок. Biтep перетворив прозору джерельну воду у справжнiй кришталь. Райдуга цей кришталь зробила рiзнобарвним. Ранкове сонце освiтило нiжний черевичок, щоб він став теплим i легким. Мiсяць дав йому краплинку свого срiблястого сяйва - i тепер черевичок виблискує навіть уночi. В ньому так зручно танцювати - він прекрасно тримається на казково-маленькiй нiжцi Попелюшки.
Герольд. Ще одна гостя iз казки Перро щиро дарує вам серця тепло.
На сцені з'являється Червона Шапочка
Червона шапочка. Ви впiзнали мене? Я - Червона Шапочка. А в кошичку У мене - загадки для учасниць конкурсу. Ви повиннi вiдгадати, якi предмети заховані в кошичку. Кожна з вас витягне конверт, а в ньому - опис загадкового предмета з казки Ш. Перро
«Попепюшка».
Описи предметiв.
1. Предмет, без якого не вiдбулися б yci чарiвнi перетворення. (чарiвна паличка)
2. Те, що стало основою для транспортного засобу. (гарбуз)
З. Речовина, схожа на порошок, яка супроводжувала героiню з дитинства. (попiл)
4. Механiзм, через який щастя Попелюшки i принца вiдкладалося на тривалий час. (годинник)
5. Найголовнiший предмет у казцi «Попвлюшка». (черевичок)
(Учасницi конкурсу по черзi вiдгадують назви своїх предметiв, а Червона Шапочка дiстає ці предмети з кошичка. На сцені з'являєтъся герольд, а за ним - мачуха.)
Герольд. А зараз оголошуємо наступний конкурс ...
Мачуха. А чому це мене не кличуть на конкурси? Хто краще за мене може дати завдання та ще й таке, що його нелегко буде виконати. Казкове журi, ви
знаєте мої зв'язки? Якщо ви не дозволите мeнi провести конкурс, то ... Дозволяєте?
(Журi дозволяв мачусi провести конкурс)
Мачуха. От бачите, як я зачаровую, добиваюсь ... Ну що ж, дорогі Попелюшки, тримайтеся! Може, дати вам завдання вci дерева бiля нашого палацу перебiлити, або посадити по 15 кущiв троянд? Чи виконати всі тестові завдання за другий семестр?! Перелякалися? Нехай вже буде найлегше i найзвичнiше: переберiть мою квасолю. Червоненьку - до червоної, бiлу - до бiлої. Хто швидше?
(Учасницi конкурсу одержують пакетики з квасолею рiзного кольору, яку треба швидко пересортувати. Завдання виконується пiд веселу музику)
Пiдсумки конкурсу «Золотi руки»
(На сцені з'являється Фея.)
Фея. А зараз конкурс «Світ казковоi моди». Дивовижна французька мода. Хто не чув про неї?! А якщо це мода не тiльки французька, а ще й казкова? Кожна з учасниць конкурсу виступить зараз у ролi модельєра. Золоті руки наших дiвчаток створили чудові костюми, щоб паперовi Попелюшки стали справжнiми принцесами. Послухаємо маленькi твори-описи цих казкових моделей. Журi оцiнить i плаття ляльки, i його опис. Описуючи деталi одягу, прикраси, оздоблення казкових нарядiв, дiвчатка виявлять свiй естетичний смак, свою спостережливiсть, увагу до зовнiшнього вигляду, вмiння фантазувати та моделювати.
(Кожна з учасниць представляє свою модель.)
Опис плаття для Попелющки.
Плаття, яке подарувала Попелюшцi хрещена мати, надавало їй особливої нiжностi. Вона, наче вишукана троянда, зайшла у бенкетний зал i зачарувала всіх своею красою. Лiф плаття був прикрашений вiзерунками з бiсеру. А широка спiдниця була оздоблена смарагдами, які виблискували при сяйвi свiчок. Сукня була з рожевого атласу, що нагадував троянду, яка щойно розквiтла, а дорогоцiннi квмені сяяли, як сльозинки роси. Подiл плаття був прикрашений вишуканими бантиками. На руках у Попелюшки були довгі рукавички з
блiдо-рожевого гiпюру. Тримала вона також маленьку парчеву торбинку. У золотистому волоссi Попелюшки переливалися маленькi дорогоцiннi камені Та яким би розкiшним не було пишне плаття та прикраси, Попелюшка залишалася милою, доброю, простою дiвчиною, якою була завжди.
Блакитне плаття Попелюшки було легким i прозорим, як лiтня хмаринка. Здавалося, вона летiла в повiтрi, не торкаючись ногами пiдлоги. Плаття було пошите з дорогого шифону, а тоненьку талiю дiвчини пiдкреслював синiй атласний пояс, прикрашений маленькими срiбними зiрочками. На руках у Попелюшки були небесно-голубi рукавички з атласу, а в зачiсцi така ж сама квітка. Дiамантовi сережки сяяли в її вушках. Але найдивовижнiшою прикрасою були очi Попелюшки. Їх свiтло затьмарювало блиск всіх дорогоцiнностей в залi. Адже в цих очах свiтилася прекрасна
душа казкової героїні.
Король. Як вам подобаеться наше свято? А зараз граємо в королiвськi фанти. Що король хоче, те й вci роблять. Хочу море оплескiв!!! (оплески) Хочу, щоб звучала старовинна музика (звучить). Хочу, щоб всі Попелюшки танцювали! Оголошую танцювальний конкурс!
(Конкурсантки танцюють в
парi
з хлопчиками повiльний старовинний танець. Можна використати музику Вiвальдi)
Фея. Ось i закiнчується свято Попелюшки. Маленька героiня казки Шарля Перро давно переросла обкладинку своєї книги i мандрує світом. Її доля - дивовижний перелiт вiд буденностi i бiдностi до сяючого щастя. Хай збувається мрiя про те, що щире серце i
прекрасна душа будуть дивовижно нагородженi.
Звучить пісня у виконанні учениці 3 класу – Жучок